نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سیاست کدام تیم موفق تر خواهد بود ؟ یوونتوس یا رئال ؟

سیاست کدام تیم موفق تر خواهد بود ؟ یوونتوس یا رئال ؟

انتظار ار پل پوگبا ستاره ی تیم ملی فرانسه در رقابت های یورو 2016 بیش از چیزی بود که وی تا اینجای بازی ها نشان داده و مرد سیه چرده ی یوونتوس نتوانسته در حد و اندازه های خود ظاهر شود اما تیم های خواهان وی هر روز جدی تر از قبل می شوند.

 

امروز گاردین مدعی شد که یوونتوسی ها از طرفی در تلاش هستند تا رضایت این بازیکن را برای ماندن در یوونتوس جلب کنند و از طرفی باشگاه رئال مادرید در اندیشه ی جذب وی با رقمی نجومی می باشد و همین موضوع سبب شده تا رقابت سختی در جریان باشد.

 

بر اساس اخرین اخبار، یوونتوسی ها می خواهند با ارائه ی یک پیشنهاد 7 میلیون یورویی، به میزان 2 میلیون یورو دستمزد این ستاره ی فرانسوی را نبت به شرایط فعلی افزایش دهند تا وی حداقل تا سال 2021 قرارداد خود را با تیم تورینی تمدید کند.

 

از طرفی یوونتوسی ها از تیم رئال مادرید رقم 120 میلیون یورو برای فروش این بازیکن طلب کرده اند و در صورتی که باشگاه اسپانیایی حاضر به پرداخت چنین رقمی باشد، آنگاه می توان پوگبا را در پیراهن رئال مادرید مشاهده کرد.

 

مطبوعات اسپانیایی نیز مدعی شدند که پیشنهاد اولیه ی رئال به مدیر برنامه های این بازیکن، 95 میلیون یورو بوده اما یوونتوس حداقل 120 میلیون از فروش این بازیکن پول می خواهد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: